Blog Archive
- 2014 (155)
-
2013
(474)
- грудня(35)
- листопада(107)
- жовтня(99)
- вересня(95)
-
серпня(130)
- Про силу молитви
- Мультфільми вчать дітей добру чи злу?
- Як допомогти дитині в навчанні?
- Митрополит Іларіон (Іван Огієнко): 10 заповідей пр...
- Пресвята Тайна Євхаристії
- Свята тайна Єлеопомазання
- Стосунки між хлопцем і дівчиною
- Хоча я і без рук, але я не беззахисний, - Нік Вуйчіч
- Дозвольте собі мріяти!..
- Пастирський лист Блаженнішого Святослава до духов...
- Міфи про cімейне щастя
- А що мені за це буде?
- Віра - це спосіб спілкування з Богом, - Блаженніши...
- Таїнства християнського життя
- МОЛИТВА
- Св. Отець ПІО - Найзагадковіший Святий ХХ століття.
- Постанови Синоду Єпископів УГКЦ
- Перенесення з Едеси до Царгороду Нерукотворного об...
- Навіщо потрібна цнотливість до шлюбу?
- Етикетні мовленнєві формули у спілкуванні з духове...
- 12 відмінностей між нею і ним - багатство чи переш...
- Школа для закоханих християн
- Легко розійтись, але важко зійтись. Я не раджу цьо...
- Храм, будований у XXI ст., повинен віддзеркалювати...
- Притча Аборт
- Християнський гумор
- Секта — це як отруєне тістечко
- Ісус — це двері, які ведуть до спасіння. «Ангел Го...
- Твоя Любов, Ісусе Христе... (молитва)
- Чи буває життя без труднощів?
- Про милостиню
- Відречення від зла й сатани
- Глава УГКЦ до Дня Незалежності: «Християнин повине...
- Життя на межі
- З Ісусом завжди моя путь! – майбутня "Міс світу" н...
- Як сприймати критику, аби слова не зранили
- ЗАГАЛЬНІ ЗАСОБИ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКИХ МОЖНА ДОСЯГТИ Д...
- ДВІ ЗАПОВІДІ ЛЮБОВІ
- ПРО ЗАПОВІДІ ВЗАГАЛІ
- 26 серпня - преподобного Максима ісповідника
- Два чудесних зцілення у Лурді
- Господь вислухав наші молитви
- У річницю Фатімського об’явлення у Ватикані відбуд...
- Євангелія Г.Н.І. Христа від Матея
- Духовне Причастя
- Світ нині легалізує гріх, але ми не повинні на це ...
- Про бабусю, внука, скайп та ікону
- Блаженніший Святослав: «Новоосвячений Патріарший с...
- ВРЯТОВАНІ ВІД АБОРТУ БЛИЗНЮКИ СТАЛИ СВЯЩЕНИКАМИ
- Ти особливий!
- Минуле Церкви
- Святі Тайни
- ПОДРУЖЖЯ
- Празник Успіння Пресвятої Богородиці
- Декрет № 11/2 "Про уділення християнського похоро...
- 10 порад, як знайти супутника життя
- Як розмовляти з Богом
- Десять способів проявити любов
- Мета життя
- Вся наша спадщина у Христі
- Що таке самотність?
- "Життя - веселка" у твоєму серці
- Вони вчили нас любити людей!
- 19 серпня - Преображення Господнє
- Пресвята Діва Марія Лурдська
- Притча Візит Бога
- Притча Давай посваримося
- Як потрібно виховувати дитину
- Папа присвятить світ Непорочному Серцю Марії
- Словничок Отця Боско - повчальні вислови
- «Історія вашої Церкви наочно показує світові можли...
- Паломництво до Зарваниці і освячення дзвону.
- Про окультизм, гнів та проклони
- Притча : Дівчинка і атеїст
- УГКЦ
- Для дітей
- Сенс дошлюбної чистоти
- МОЛИТВА ЗА МАЙБУТНЬОГО ЧОЛОВІКА
- Молитва хлопця за дівчину
- Інтерв’ю з Блаженнішим Святославом про державу, ЗМ...
- Про сучасність і внутрішній мир
- ХРИСТИЯНИН У ТЕРПІННІ
- ПРЕСВЯТА ТРІЙЦЯ
- ЗНАК СВЯТОГО ХРЕСТА
- Чому Бог не чує мої молитви?
- Ваше життя - це подарунок!
- Про цінність часу
- Вустами відомих - про Біблію
- Бог відповідає Тобі!
- НАЙВАЖЛИВІШІ МОЛИТВИ
- Молитви на різні потреби
- Як правильно сповідатися
- Про задушні дні
- Притча
- Боронявська чудотворна ікона Божої Матері
- Сповідатись: так чи ні?
- Історія одного аборту
- Обмова
- Патріарший Собор отримав чашу, подаровану бл.Йоано...
- Патріарх Святослав
- травня(4)
- березня(2)
- лютого(2)
Translate
середа, 21 серпня 2013 р.
Декрет № 11/2 "Про уділення християнського похорону" від 10.02.2006 р.Б.
З історії пересвідчуємось про те, що найстаріші народи, навіть найпримітивніші, дбали про поховання своїх померлих. Ця турбота проявлялась у дуже різноманітних формах і свідчила про віру у продовження життя людини після смерті.
Церковний похорон - це благословення тіла померлого християнина, поєднане з процесією. Поховати померлого - одна із справ милосердя щодо тіла. Християни шанують тіла померлих, тому вірять, що вони колись воскреснуть. Саме тому Церква запровадила урочистий обряд поховання.
Усі таїнства, насамперед таїнства християнського втаємничення, мають на меті останню Пасху Дитини Божої, Пасху, що через смерть приводить її до життя в Царстві. Тоді сповняється те, що визнаємо у вірі і надії: “Очікую воскресіння мертвих і життя будучого віку”. Християнин, який умирає в Христі Ісусі, “виходить з тіла, щоб жити біля Господа.” (Католицький Катехизм Церкви, Арт.2., Християнський похорон).
Християнський урочистий похорон уділяється вірним християнам, які відійшли до вічності у стані Божої Ласки, яка до спасіння є конечно потрібна, тобто, перед смертю висповідались, запричащались, були живими членами Церковної Спільноти, брали активну участь у житті парафії, підтримували її духовно і матеріально, в неділі і свята були на Святій Літургії.
Урочистість християнського похорону викликана також і тим, що Господу Богу є дуже мило, коли вірні вшановують тіло, яке за життя було Храмом Духа Святого, того, хто заснув смертю у Ласці Божій.
В Ізраїлі, як і в сусідніх народів, позбавлення померлого поховання було найбільшим нещастям. Святе Писання говорить нам про відмову похорону грішникові: ”І буде твій труп на їжу для всякого птаства небесного та для худоби земної, і не буде нікого, хто б їх пополошив»(Второзаконня 28.26.).
Псалмопівець Давид говорить про поневолення мешканців Єрусалиму поганами за їхні нерозкаяні гріхи, та про віддання їхніх тіл на поталу птаствам та звірам: “Рабів твоїх трупи вони віддали на поживу для птаства небесного, тіло Твоїх богобійних - звірині земній... Вони розливали їхню кров, немов воду, в околицях Єрусалиму, - і не було погребальників”. (Пс. 79. 2,3.). Один із великих старозавітніх пророків Єремія говорить: “Не будуть за ним голосити: ”О мій брате!” й “О сестро!»Не будуть за ним голосити: ”О пане” й “О величносте його!»поховають його, немов того осла, волочачи та викидаючи геть за брами Єрусалиму...” (Єр. 22. 18.19).
Кожний вірний, який вважає себе членом церковної спільноти, зобов’язаний кожної неділі і свята брати живу участь у церковних богослужіннях.
Перший писаний закон про участь у цих богослужіннях був прийнятий на синоді в Ельвірі, Іспанія, 4 століття, який говорить: “Потрібно на короткий час виключати від Церкви тих, хто б через три неділі за чергою не прийшов до церкви”.
У Східній Церкві помісний синод у Сардиці (нинішня Болгарія) у 347 р., в 11 каноні пригадує, що існує закон від св. Отців, що треба виключити з Церкви тих, які живучи на парафії, не були в церкві через три тижні за порядком. Виключення від Церкви потверджує той факт, що відлучена особа не має будь якого єднання з Церквою, поки не поєднається через щире покаяння, і їй, у випадку смерті, не уділяється християнського похорону.
Згідно ККСЦ Кан. 877 - Треба позбавити церковного похорону, якщо не подали перед смертю якихось ознак каяння, грішників, яким не можна дозволити його без привселюдного згіршення вірних.
Згідно Католицького катехизму, Церква може відмовляти у християнському похороні - нехрещеним, іновірцям або таким католикам, якщо вони при повному розумі здійснили самогубство або загинули під час поєдинку; позбавляються права на похорон і ті, хто відрікся від прийняття св. Тайн, хто вів індерефернте життя, не реагував на напімнення Церкви, проявляв духовну байдужість, вважаючи християнський похорон як надання певних послуг за гроші, або протягом року не приймали Святої Тайни Покаяння у Великодній час.
“Інакший блиск сонця, інакший блиск місяця, інакший блиск зір, ба навіть зоря від зорі різниться блиском»(1.Кор. 15.41). Цими словами Апостол Народів св. Павло повчає нас, про те, що як різняться небесні світила, так і церковний християнський похорон є відмінний, за добрими і байдужими вчинкам і ділами перед Богом. Гідне сповнення Божого Закону потягає за собою певну Небесну нагороду і шану земну. Тому Церква, як любляча мати, приймає в своє лоно ту дитину, яка при життю любила її і ревно служила своєму Творцеві та показує її як добрий приклад для напімнення іншим.
Відмова грішним католикам не є присудом осудження, але лише виявом відрази до того чи іншого гріха і засобом відлякування інших від подібного гріха.
Виходячи із вищенаведених джерел рекомендую:
Всечесним отцям парохам, отцям адміністраторам, пояснювати своїм вірним про їхню участь у Христовому священстві, про життя в спільнотах, про важність Освячуючої Ласки в Християнському житті через Тайну Покаяння і Сповіді, жертви на потреби Церкви та діла милосердя.
Не уділяти урочистого християнського похорону:
1. Тим особам, які перед смертю занедбали Сповідь, Святе Причастя, та не відбули Великодньої Сповіді.
2. Хто, перед смертю не подав знаків покаяння.
3. Хто не брав участі у релігійному житті парафії, не спомагав її духовно і матеріально, не захищав честь і гідність Христового священства.
Напередодні Святого Великого Посту закликаю всечесних отців, усіх вірних, до взаємного всепрощення, поваги, толерантності, до обмеження себе справами дочасними, а більше відновлювати в собі дух любові, покори, умертвлення, підпорядкувати тіло під провід духа.
З Архієрейським благословенням,
Правлячий Архієрей Коломийсько-Чернівецької єпархії
Єпископ Микола Сімкайло
Канцлер Коломийсько-Чернівецької єпархії
о.м. Василь Мельничук
Церковний похорон - це благословення тіла померлого християнина, поєднане з процесією. Поховати померлого - одна із справ милосердя щодо тіла. Християни шанують тіла померлих, тому вірять, що вони колись воскреснуть. Саме тому Церква запровадила урочистий обряд поховання.
Усі таїнства, насамперед таїнства християнського втаємничення, мають на меті останню Пасху Дитини Божої, Пасху, що через смерть приводить її до життя в Царстві. Тоді сповняється те, що визнаємо у вірі і надії: “Очікую воскресіння мертвих і життя будучого віку”. Християнин, який умирає в Христі Ісусі, “виходить з тіла, щоб жити біля Господа.” (Католицький Катехизм Церкви, Арт.2., Християнський похорон).
Християнський урочистий похорон уділяється вірним християнам, які відійшли до вічності у стані Божої Ласки, яка до спасіння є конечно потрібна, тобто, перед смертю висповідались, запричащались, були живими членами Церковної Спільноти, брали активну участь у житті парафії, підтримували її духовно і матеріально, в неділі і свята були на Святій Літургії.
Урочистість християнського похорону викликана також і тим, що Господу Богу є дуже мило, коли вірні вшановують тіло, яке за життя було Храмом Духа Святого, того, хто заснув смертю у Ласці Божій.
В Ізраїлі, як і в сусідніх народів, позбавлення померлого поховання було найбільшим нещастям. Святе Писання говорить нам про відмову похорону грішникові: ”І буде твій труп на їжу для всякого птаства небесного та для худоби земної, і не буде нікого, хто б їх пополошив»(Второзаконня 28.26.).
Псалмопівець Давид говорить про поневолення мешканців Єрусалиму поганами за їхні нерозкаяні гріхи, та про віддання їхніх тіл на поталу птаствам та звірам: “Рабів твоїх трупи вони віддали на поживу для птаства небесного, тіло Твоїх богобійних - звірині земній... Вони розливали їхню кров, немов воду, в околицях Єрусалиму, - і не було погребальників”. (Пс. 79. 2,3.). Один із великих старозавітніх пророків Єремія говорить: “Не будуть за ним голосити: ”О мій брате!” й “О сестро!»Не будуть за ним голосити: ”О пане” й “О величносте його!»поховають його, немов того осла, волочачи та викидаючи геть за брами Єрусалиму...” (Єр. 22. 18.19).
Кожний вірний, який вважає себе членом церковної спільноти, зобов’язаний кожної неділі і свята брати живу участь у церковних богослужіннях.
Перший писаний закон про участь у цих богослужіннях був прийнятий на синоді в Ельвірі, Іспанія, 4 століття, який говорить: “Потрібно на короткий час виключати від Церкви тих, хто б через три неділі за чергою не прийшов до церкви”.
У Східній Церкві помісний синод у Сардиці (нинішня Болгарія) у 347 р., в 11 каноні пригадує, що існує закон від св. Отців, що треба виключити з Церкви тих, які живучи на парафії, не були в церкві через три тижні за порядком. Виключення від Церкви потверджує той факт, що відлучена особа не має будь якого єднання з Церквою, поки не поєднається через щире покаяння, і їй, у випадку смерті, не уділяється християнського похорону.
Згідно ККСЦ Кан. 877 - Треба позбавити церковного похорону, якщо не подали перед смертю якихось ознак каяння, грішників, яким не можна дозволити його без привселюдного згіршення вірних.
Згідно Католицького катехизму, Церква може відмовляти у християнському похороні - нехрещеним, іновірцям або таким католикам, якщо вони при повному розумі здійснили самогубство або загинули під час поєдинку; позбавляються права на похорон і ті, хто відрікся від прийняття св. Тайн, хто вів індерефернте життя, не реагував на напімнення Церкви, проявляв духовну байдужість, вважаючи християнський похорон як надання певних послуг за гроші, або протягом року не приймали Святої Тайни Покаяння у Великодній час.
“Інакший блиск сонця, інакший блиск місяця, інакший блиск зір, ба навіть зоря від зорі різниться блиском»(1.Кор. 15.41). Цими словами Апостол Народів св. Павло повчає нас, про те, що як різняться небесні світила, так і церковний християнський похорон є відмінний, за добрими і байдужими вчинкам і ділами перед Богом. Гідне сповнення Божого Закону потягає за собою певну Небесну нагороду і шану земну. Тому Церква, як любляча мати, приймає в своє лоно ту дитину, яка при життю любила її і ревно служила своєму Творцеві та показує її як добрий приклад для напімнення іншим.
Відмова грішним католикам не є присудом осудження, але лише виявом відрази до того чи іншого гріха і засобом відлякування інших від подібного гріха.
Виходячи із вищенаведених джерел рекомендую:
Всечесним отцям парохам, отцям адміністраторам, пояснювати своїм вірним про їхню участь у Христовому священстві, про життя в спільнотах, про важність Освячуючої Ласки в Християнському житті через Тайну Покаяння і Сповіді, жертви на потреби Церкви та діла милосердя.
Не уділяти урочистого християнського похорону:
1. Тим особам, які перед смертю занедбали Сповідь, Святе Причастя, та не відбули Великодньої Сповіді.
2. Хто, перед смертю не подав знаків покаяння.
3. Хто не брав участі у релігійному житті парафії, не спомагав її духовно і матеріально, не захищав честь і гідність Христового священства.
Напередодні Святого Великого Посту закликаю всечесних отців, усіх вірних, до взаємного всепрощення, поваги, толерантності, до обмеження себе справами дочасними, а більше відновлювати в собі дух любові, покори, умертвлення, підпорядкувати тіло під провід духа.
З Архієрейським благословенням,
Правлячий Архієрей Коломийсько-Чернівецької єпархії
Єпископ Микола Сімкайло
Канцлер Коломийсько-Чернівецької єпархії
о.м. Василь Мельничук
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Популярні публікації
-
Святий Антонію, проповіднику невичерпної доброти, Бог удостоїв тебе особливого дару – допомагати людям у поверненні втраченого. Прийди нині ...
-
Багатьом віруючим відоме те протиставлення святих і грішних людей, святості і гріха, яке пояснює Біблія. Однак я нерідко стикаюся зі збоче...
-
Молитва за заступництвом святих має велику силу. Мені 24 роки, одружена. Щодня спілкуюся з «чудом» – дітьми, адже я вчите...
-
Вислухай нас, Милосердний і Всемогутній Боже, і зішли нам благодать Твою. Будь милостивий, Господи, до молитви нашої, ...
-
Найперше треба заспокоїтися (постаратися стримати свої емоції, особливо тоді, коли дійшло до сварки) Не треба шукати винного і думати над...
-
Дуже-дуже давно високо в горах росли собі троє деревець. Якось вони завели мову про майбутнє. Перше деревце сказало: «Хотіло б я, щоб і...
-
Сьогодні нас лякають, що якщо Україна зблизиться із Західною Європою, то опиниться в небезпеці втратити духовні цінності, якими ми жили вп...
-
22 березня в день пам’яті 40-ка Севастійських мучеників у катедральному соборі Преображення Христового УГКЦ, що в Коломиї на Іван...
-
У Старому Завіті знаходимо багато прообразів, котрі вказують на майбутню Матір Сина Божого, Спасителя людства. Такими прообразами були ко...
About Me
- Unknown
0 коментарі:
Дописати коментар